Monday, May 25, 2009

susan boyle site youtube.com memories


susan boyle site youtube.com memories
Šťastná hvězda miláčka britské soutěže Britain´s Got Talent Susan Boyle stále stoupá. Zpěvačka si o víkendu se svým pojetím písně Memory z muzikálu Cats vysloužila nejen postup do semifinále soutěže, ale také veřejnou omluvu od člena poroty Simona Cowella. "Jste velmi speciální dáma, musím říct, že opravdu jste," zalichotil porotce Simon Cowell zpěvačce po jejím vystoupení. "Víte, chci se vám omluvit za to, jak jsme s vámi jednali, než jste zpívala poprvé. Udělala jste ze mě i z ostatních blbce a já jsem za vás velmi šťastný a jsem na vás opravdu hrdý," přiznal Cowell veřejně.
Chválou nešetřila ani další z členů poroty Amanda Holdenová.
"Vaše vystoupení bylo fantastické, ukousala jsem si všechny své umělé nehty," vtipkovala Holdenová. "Jsem na vás hrdá a jsem hrdá, že takhle brilantně reprezentujete Británii. Svět vás sleduje. Skvělá práce," dodala ještě porotkyně.

No comments:

Post a Comment